Tema: Re: Pirties iranga
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-12-13 19:33:34
atsiprašau, Mato Sauna aka Saunita, taigis sumelavau, mažėlę pažįstu :)
Tiesa tik direktorių, o ne veiklą. Direktorius manęs žinoma greičiausiai
nepažins :) Ką apie veiklą žinau, tai kad atstovauja Harvia, labiau užsiima
turkiškom, bet gal turi ir bendradarbiaujančių meistrų tradicinėm pirtim.

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt