Tema: Re: Pirties iranga
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2010-12-13 19:23:28
Kaunas:
www.pirtelė.lt - importuotojai, atstovauja krosnelių gamintojus: Narvi,
Harvia, Stoveman, be to keletą aksesuarų gamintojų. Prekiauja ir mediena.
Gamina duris, kai kuriuos aksesuarus.
www.elucida.lt - gamintojai, pirties mediena, gultinė, dailylentės,
karkasas, gamina duris.
Abi firmos siūlo pirties įrengimo paslaugas. Jas siūlau ir aš :)
Priešais Molą yra nedidelė pirties prekių parduotuvėlė, jei dar neužsilenkė.
http://www.strielciulentpjuve.lt/ gamintojai, teikia pirčių (ir ne tik)
medieną Senukams. Parduotuvės neturi, įrengimo paslaugos berods neteikia.
Berods stambiausius žaidėjus suminėjau. Dar yra smulkesnių, Vilkijoje
keletas kartais išpjauna kokią partiją gultinių, Kulautuvoje vienas
veikėjas. Bet šitie nei kaina itin neišsiskiria, nei kokybe.
Mato Sauna nepažįstu, nieko pasakyt negaliu, Geras Garas Kaune nėr.
Tai tad tiek. Gero garo :)

--
Pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt