Tema: Re: Atsiunte kainas, pakomentuokit pls
Autorius: bzik
Data: 2010-12-13 16:25:15
Butent. Lengva komentuot, kai pats nesi dares. Kuo mazesne patalpa, tuo daugiau joje dusinimosi. Pats klijavausi ne viena nediele patalpele. Buna per diena susimeti plokstumas, o po to diena knisiesi pjaustant kampus.
Kazkada dar bumo metu kalbejausi su meistru kodel visi puolasi daryt namus, o i butus neina net turint laiko. Atsakymas man skambejo logiskai - keliu m2 plota padaryt uztrunka ne ka maziau nei kelis kartus sidesni. Tenka ne po viena karta vien del jo vaziuot, nes turi islaukt dziuvimo ir pan, o tuo metu kitu darbu vietoje nera. O darbu kaina mokama pagal tai kaip ir dirbant name.