Tema: Re: Atsiunte kainas, pakomentuokit pls
Autorius: aviliux
Data: 2010-12-13 12:32:27
nu tai zek zemiau idejau - paskaiciavo bendra
seip tai yra man suskaiciave kiti 1200 is viso, bet ant greituju, vietoj, is ko itariu kad suma isaugtu.
Be viso to dar yra psichologinis momentas kai pasitiki arba nepasitiki zmogum. Na, kad padarys gerai.
O del kainu tai gal pasidereciau bet noriu pasakyt kad grynai subjektyviai man atrodo patikimai tas vyrukas