Tema: Re: sienutes po vonia darymas?
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2010-12-08 12:01:37
Pas mane ravako akrilinė vonia.
Jau pačią vonią apipurškėm makrofleksu dėl termo/garso izoliacijos.
Ir kai jau vonia stovėjo, iš polistirolio (AKA jūros putos) pjaustėm
norimos formos vertikalius gabalus ir su tuo pačiu makrofleksu klijavom
prie vonios beigi vieną su kitu. Tada tinklelis, spec mišinys
polistiroliui, kelis kartus leisdami išdžiūt užtepėm, tada mozaika.
Tai padarėm įstrižą(apačia "lenda" po vonia)+išgaubtą formą. tai labai
gerai, kad nebereikėjo daryti nišos kojoms, nes bent man tai niša, kad
ir praktiška, bet žiūrisi nelabai...
Didžiausia jeblia buvo sugalvot kaip padaryt aptarnavimo dureles (visgi
sifonas turi būti prieinamas), bet kadangi uošvis visą gyvenimą dirba su
statybom, tai tokį kostmosą sumastė vistiek :) Ir atsidaro kai reikia,
ir nelabai matosi, kad jos te yra.

Jei domina, galiu vakare paieškot foto.