Tema: Re: sienutes po vonia darymas?
Autorius: eimaz
Data: 2010-12-08 10:34:08
tik nepamirsk apacioje vonios padaryti nisa kojoms pakisti, ne skyle turiu
omenyje, o koki 10cm aukscios ir 10cm gylio igylejima. as buvau pamirses,
tai teko visa karkasa lupt lauk. kaip virsuje tvirtino nepasakysiu. o
naudojo ta plonaji gipsa, kuri susilenkia savaime, tik aisku dejo dviguba.
kadangi tau igaubimas tikriausiai neaktualu, tai dedi zalia gipsa ir nesuki
galvos.