Tema: Re: Koks kabelis?
Autorius: bullka
Data: 2010-12-08 09:42:17
Pas mane tamsi akmens masės kriauklė  (FRANKE). Pastoviai kažkokia rudom
dėmėm apačia pasidengia. Tai pat kraštai balti nuo kalkėto vandens.

Viską puikiai pašalina CILIT BANG (su morkine rankena).

Tiesa pasakius - su tuo BANG'u aš visą butą susitvarkaus. Virtuvės kriauklė,
absoliučiai visa santechnika, vonios, dušas ir pan. Sakyčiau geriausias ir
paprasčiausias kalkių ir visa ko nuėmėjas.