Tema: Re: Koks kabelis?
Autorius: linasZ
Data: 2010-12-08 07:39:50
bet kokiu atveju plokscius visuose blokeliuose patogiau naudoti jei
strobuosi sienas, arba klosi tiesiai poto tinkuosi. o apvalius kitaip
tariant trigubos izoliacijos reiketu naudoti jei kloji i medines
konstrukcijas ar kazkur kur didesne gaisro tikimybe, tiesa ten is tikro
reiketu naudoti raudonus nedegius kabelius, bet kiek man aiskino kad ir tie
trigubos izoliacijos ivilkti i gofras nedegus, nepalaiko degimo.