Tema: Re: Kuo nuvalyt suodžius prieš tvarkant pečių?
Autorius: bzik
Data: 2010-12-08 09:35:07
labai neblogai molio milteliai (gamina dvarcioniu keramika) su kvarciniu smeliu (buna maiseliuose po 2 kg), kuris smulkesnis ir juo graziau gaunasi. Molio miltelius isbrinkint. Santykio nezinau, bet smelio sueina gerokai daugiau. Per riebus misinys dziunant trukines. Gamtiniu moliu nedirbau. Kaime peciu periodiskai palipdydavo, bet reikia gerai pataikyt koks molis tinka - kitaip nuolat teks taisyt.
Konkreciu atveju krapstyk sklende lauk ir issivalyk maksimaliai anga iki garantuotai tvirto pagrindo. Ant suodziu nelipdyciau, nes darbas veltui.