Tema: Re: Kuo nuvalyt suodžius prieš tvarkant pečių?
Autorius: Sail
Data: 2010-12-08 09:20:36
Molis siaip maisomas su vandeniu. Jei suodzius plausi vandeniu, suminkstes
ir senas molis. Turetu tada geriau prilipt, uztaisant nauju moliu.

Cia tik mano kukli nuomone, esu permurijes moliu zidini, bet suodziu valyt
nereikejo.
Moli dar maiso su smeliu, jis eina kaip uzpildas. Be smelio molis dziunant
traukiasi ir skilineja.