Tema: Re: grindinio nuorinimas, kaip?
Autorius: dz
Data: 2010-12-07 18:07:14
siluma net neateina iki kolektoriaus, ledinis paduodamas vamzdis buna,
atsuki ta voztuva tada pyst ir atvaro siltas, uzsuki voztuva vamzdis vel po
biski atsala:) nu krc, radijatoriu siurblys pas mane stovi ant paduodamo
pamaisymo rate (<70C i radijatorius), tai mastau gal nera kokio nutraukimo
per griztama is to grindu mazgo...

--
www.rees.lt