Tema: Re: grindinio nuorinimas, kaip?
Autorius: dz
Data: 2010-12-06 21:46:19
as sita gaidi (man jis nesyla normaliai) orinau per visrusine drenazne
slanga ty uzsukau visus konturus (su sesiakampiu virsuj ir apacioj su tuo
baltu ventiliuku), uzsukau kolektoriaus griztama, pas mane yra ventilis
salia, pas tave gal yra kur toliau link katilines, uzsukau siurbli su
sesiakampiu prie siurbio virsui ir apacioj, uzsukau balta balansini ventili
virsui kairej ir per kolektoriaus paduodama (pas mane prijungta prie
vandentiekio) orinau atsukdamas konturos po viena

kaip tau sitas mazgas syla?
as per 8 valandas sugebu tik 30 laipsniu pakelt i vamzduka (ziurejau su
kontaktiniu termometru) speju kurenant pastoviai uzkiltu ir daugiau, bet
kadangi pas mane KK tai sitas mazgas manes visai netenkina, nes neturiu
laisves pakelt temperatura rankiniu budu, ty jis pasimaiso pagal savo prota,
o norint pvz paduot 45laipsnius pradzioj kad uzsiltu viskas greiciau nu
niekaip nepavyksta, kas kolektoriuje reguliuojasi tai isbandziau visus
variantus, iki pamaisymo ateina karstas vanduo, termogalva atsukta pilnai
siurblys 25-60 veikia ant 3 greicio, ant zemesniu greiciu dar blogiau,
grindu koks100m2

jauciu reiks lupt sita mazga lauk:(

--
www.rees.lt