Tema: Re: GSM signalizacija
Autorius: S
Data: 2010-12-07 17:51:20
Pritariu - didelio ir pikto suns, kad noras eiti artyn mazetu proporcingai
mazejant atstumui iki suns.
O dar geriau, kad suo butu matomas palaidas po sklypa besibastantis (pas
mane jis karts nuo karto voljero vartelius atsiklibina ir atsidaro, tokia jo
savybe visai teigiamai veikia saugumo aplinka)
Na nebent pas tamsta tiek verta einti, kad verta pagalvoti kaip pikta suni
apeiti - bet tada kazin ar signa irgi pades.