Tema: Re: GSM signalizacija
Autorius: Vaidas
Data: 2010-12-06 19:00:54
Mano nuomone svarbiau "kaip tinkamai įrengti signalizaciją", o ne "kurią
rinktis". Teko būti Italijoje pas tokius draugus, tai signalizacija būtų
nulaužta per 5min po 1 dienos stebėjimo. Jie ten turi visai neblogą
signalizaciją, tačiau jos neišnaudoja ir visiškai nesisaugo.

Šiaip gana neblogas pasirinkimas ir Lietuvoje. Ir siūlyčiau laidinę
signalizaciją.

Vaidas