Tema: Re: gartraukio kaminelis turi buti apsiltintas?
Autorius: bzik
Data: 2010-12-07 15:45:47
nekovoju. Pas mane intensyviaus sildant daugiau bedos su oro sausumu.  Ventiliaciniai kanalai daugmaz tiesus, su atbuliniais voztuvais, apsiltinti iki pat isejimo pro stoga. Ar to pakanka sunku pasakyt, bet is gartraukio, kur kartais dregmes labai daug, vanduo nevarva. Atbulinius staciau, nes kamineliui esant slaite naturalia ventiliacija ziema pradejo keist salto oro priputimas. Minusas, kad dabar naturali ventiliacija kazkiek sumazejusi, pliusas - pasijuto, kad silumos maziau istraukiama.