Tema: Re: gartraukio kaminelis turi buti apsiltintas?
Autorius: bzik
Data: 2010-12-07 14:40:16
Pas mane 3 apsiltinti. Is gartraukio niekada nebuvo varvejimo. Ventiliacijos kazkuriu salciu metu buvo siek tiek kondensato.
Apsiltintas = sprindis kokio 1cm storio pusto polietileno kevalo :) Geresni apsiltinima pigiau gali pasidaryt pats. Nesu tikras, kad apsiltinus visa vamzdi iki kaminelio bus esminis minusas, jei paskutinis jo sprindis bus be apsiltinimo.