Tema: Re: Kaip apsiskaičiuoti, kiek galios reikia?
Autorius: KG
Data: 2010-11-30 17:17:13
Pas save rudenį, susidėjau šiuolaikinius automatukus, vietoj senovinių
įsukamų saugiklių
Įvadas 1 fazė 3kW
Norėjau išbandyti 16A automatuką ir pradėjau jungti ką turėjau: du boilerius
2kW ir 1,5kW, elektrinis radiatorius 1kW, hidroforas 0,7kW, šaldytuvas
~0,3kW, žmonos plaukų fenas 1,2kW, dulkių siurblys 1,2kW - tai dar reikėjo
palaukt kol suveikė :)
O lemputės apšvietimo prigesta vien nuo šaldytuvo įsijungimo
Mistika man ta elektra kažkokia :)

 kg