Tema: Re: Kaip apsiskaičiuoti, kiek galios reikia?
Autorius: Sharkius
Data: 2010-11-30 13:42:09
Jei skalbiankes dziovykles ir arbatinuko nenesioji kaskart vis i kita vieta
tai kabink jas ant skirtingu faziu, ir niekas nieko nemetys, nors realiai
16A automatukas slabnokas, jei yra galimybe be kazkokiu papildomu
daugiatukstantiniu sumu pasididint galia tai ir didinkis kiek kisene ir
transformatorius leidzia...