Tema: padrikai ...
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2010-11-30 11:00:41
FAKTAS
Stiklo paketas ir stiklajuostes PVC languose yra kiaura vieta, todel 3
stiklu paketas yra ok

TACIAU

jei padedi orui/silumai (butent silumai :))judeti per lango pavirsiu ir ir
uzmirshti ta problema
padarai nuotrauka is toliau (kur tie beprotishkai karsti stovi radiatoriai)
ir imeti cia,
next (optional) susireguliuoji langa, perziuri tarpines jei  jos savo
vietose
labai  sveika apsisiltinti angokrasti
Pasijami termovizoriu ir matai ... koks vaizdelis

NES
Kaip cia visi uzmirshta kad ne akvariumas namuose su langais yra. tai visu
pirma
Yra sandarumo klases ir paprastai jos nebyloja kad ponai perka akvariumams
stiklinima
Visa kita, statant korektishkai vertetu naudoti visas tam skirtas priemones,
bent jau isipliacinacias tarpines, apsiltinta palangini profili, sandarinti
silikonu sujungimus

BET
nebus silumos ir oro judejimo tai ...

BUS TAIP KAIP YRA :)
kodel rasoja mano langai , o next postas prie minus 25
bliat jie apshalo :)

--
___

Artūras Brazas