Tema: Re: vel salciai , vel langai
Autorius: Vaidas
Data: 2010-11-30 08:35:02
Aš tai tą plyšį užtaisiau akrilu. Deja, velnias, kažko dabar pučia pro
patį langą (kur prisispaudžia prie rėmo) - išlinko jis ar kas. Vakar net
švilpė (didelis vėjas).

Pas mane dėjo nesivargindami - tvirtinimas ir montažinės putos. Bėda ta,
kad tas putas reikia apsaugoti nuo drėgmės, kitaip jos yra ir atsiranda
prapučiamumas.

Vaidas