Tema: Re: ranksluosciu dziovintuvai HENRIS
Autorius: Nabletas@Home
Data: 2010-11-29 20:51:48
Pas mus stovi Henris-1 kopeteles.
Tai teko pakeisti tik pastacius - buvo 2 skyles.
Pakeite kaip garantini tai dar biski turejom problemu su tvirtinimo varztu
neatitikimu per mazdaug 1 cm. teko atlankstyti pagal buvusiu kopeteliu
tvirtinimo skyles.
Siaip kaina - liuks. Dizainas - Liuks.
Bet 1 kazusas buvo. Dar kadangi pirkom siektiek anksciau nei statem tai teko
ilgai laukti kol pakes kaip garantini, nes jau buvo praejusios 14 dienu
lengvam grazinimui. Tai laukem 2 savaites kol pakeis - pirkom senukuose.