Tema: Ats.: ranksluosciu dziovintuvai HENRIS
Autorius: DT.LT
Data: 2010-11-29 14:09:29
Mano namuose Henris "L" formos džiovintuvas, tiesa dar nėra
2 metų, bet nepanašu, kad jis ruoštųsi sprogti.

Man rašydami garantinį (pirkau tiesiai iš Henrio), parekomendavo prisukti
įžeminimo laidą prie džiovintuvo, kad tie, kurie savo įžeminimą pasijungę
prie gyvatuko, nesukeltų elektrocheminės korozijos, ko pasekoje gali
prakiurti siūlės - bet čia vienodai turėtų galioti ir latviškiems, ir kitų
gamintojų džiovintuvams, MKN.

O Celsis daugiau uždirba nuo kito gamintojo produkcijos, todėl ir siūlo...

"Pavidalas"  parašė naujienų news:icvf2q$3u2$1@trimpas.omnitel.net...

sveiki,
buvau nusiziurejes HENRI ne tiek del kainos (o ji labai patraukli) kiek del
dizaino.
Dar nepirkau, bet pajungimus jau isvede po tinku.
O kai susiruosiau pirkti visi pardavejai atkalbinejo, girdi labai
nekokybiski ir garantuotai nusprogs po <2 metu.
Kaip taip gali buti, kad LT gamintojas toki suda maltu...?