Tema: Re: Kur nusipirkti visco/memory porolono?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-11-29 16:58:11
nereikai įsijaust visapusišku ligoniu, tai nereiks gydomųjų čiužinių, kremų,
lipdukų ir visos tos beliberdos

kai man buvo 12 - 14 metų, nenorėdavau eit į mokyklą, prisigalvodavau
visokių nesamonių, tai nugarą skauda nuo blogos lovos, tai pilvą, tai šikną
tai koją ... Turėjau užaugt visiškas invalidas.
   O dabar prabėgo dofigą metų ir galvoju, kodėl man neskauda jokio stuburo,
nors miegu ant bileko, neskauda pilvo, nors valgau bileką..