Tema: Re: Kur nusipirkti visco/memory porolono?
Autorius: cooleris
Data: 2010-11-29 15:58:59
Tai jei visa gyvenima ant sudo miegojai
Tai normalu kad ant kieto nepatiks
Bet jei pagulesi kelias dienas priprasi ir issimiegosi
Paskui jau ant minksto niekada nebeisismiegosi
Pirmas reikalavimas lova
antra kietas ciuzinys
trecia nedidele pagalve tik po galva
Is pradziu nuo sudo perlipus keista
Bet po savaites nebeisivaizduoji kaip galejai miegoti ant sudo
Bet jei kita diena vel suda pasitiesi tai gal irsusidarai tokia nuomone.