Tema: Re: koks pas jus siurblio galingumas/modelis ant grindu sistemos?
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-11-29 16:21:41
kazkas jau praitais metais guodesi del to italisko grindu sildymo mazgo...
kuom baigesi nepamenu.
bet jeigu tai pirmasis sildymo sezonas tai reikia nepamirsti, kad betonas
dar gali buti dregnas ir del to daug silumos kazkur dingsta.
stropuva siaip rekomenduoja kitokia katilo pajungimo schema, bet grindys cia
nesusijusios.