Tema: Re: koks pas jus siurblio galingumas/modelis ant grindu sistemos?
Autorius: Edgaras
Data: 2010-11-29 12:09:50
sveikas , pas mane grundofs alpha2 25-60 , sildomas plotas 200 m2 vamzdukus
diametras 20 (isorinis) sieneliu storis 2 mm berotc. kilometrazas 1.2 km.
viskas syla puikiai, paduodu kazkur 35 , grysta 30-32 priklausomai nuo to
ant kiek isilusios grindis buna. siurbliuko galingumas parinktas pagal
kreives zinant koks debitas (q) ir slekio aukstis (h) . pamaisymo mazgas
HRB-3 , nustatau kiek noriu laipsniu is rankos pasukimo