Tema: Re: Sodybos perrasymas
Autorius: QL
Data: 2010-11-13 00:03:31
testamento atveju mokesit uz testamento tvirtinima 20-100 Lt, paskui
paveldetojas po savininko mirties mokes uz testamento paskelbima 15 Lt ir uz
paveldejimo teises pazymejimo israsyma ne maziau 50 Lt.
Dovanojimas 50-80 Lt;
Kas kiek kainuos tiksliai , reik ziuret pas notarus.  Na bet kartais
(dazniausiai) yra kitu, svarbesniu dalyku siuose reikaluose nei 20 Lt
ekonomija.