Tema: Re: Sodybos perrasymas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-11-12 17:51:53
>1. Tai dovanojant cia pas notara suraso ir as jam ten moku nuo vertes ar kaip ?

http://www.notarurumai.lt/?item=ika&aktoid=19706

1.9 punktas. Dar keliasdesimt litu dokumentu ruosimas, plius dar dukrai reikes sumoketi Registru centre uz naujus nuosavybes dokumentus.

>2. O jei testamentas, tai tipo palieku po savo mirties, taip ? Cia pas notara irgi surasoma, tik kiek as jam moku ?

Gali ir pats surasyti, bet kad po to grabe nereiktu vartytis del teisiniu neiskumu, geriau pasinaudoti notaro paslaugomis. Kainuos iki 100 Lt.

>O jei nieko nerasau tada po mano mirties ji gaus kaip paveldejima, taip ?

Jeigu nera kitu paveldetoju.

>Kiek zinau paveldejimas paskui nesidalina, jei vedus skirsis..
>O jei dovanotas tada skirybu atveju vyras gali pretenduoti i puse ar ne ?

Ir paveldeto ir dovanoto turto statustas skyrybu metu - vienodas. Jei nusimato tokios problemos, geriau tada testamentas - prie tam tikru aplinkybiu gali ir padalint.