Tema: Re: Junkers dujinio katilo montavimas
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-11-17 15:38:06
Matai, as viska pats dariau. Ir kai ismusinejo tai atsinesiau ta rele prie pat katilo ir
prijungiau viska naujais laidais (be rozeciu ir sakuciu) kad atmesciau viska - tik katilas
ir rele. O vat katile nezinau kur ieskot. Kreipiaus i Arkadija (ji state katila). Tai jie
pasiunte mane. Siaip matuojant testeriu tarp geltonai zalio ir melyno laido nera trumpo.
Ponulis Evaldas sake, kad nuotekio neismatuosiu. Tai ir nezinau ka daryt. Siuo metu jis
sekmingai veikia be apsaugos, bet jei kas pametetu ideja mielai pabandyciau.

Lieka dar klausimas del plastikinio ideklo.