Tema: Re: Junkers dujinio katilo montavimas
Autorius: Sail
Data: 2010-11-17 13:54:46
Del saugiklio ismusimo, tai yra variantas, tiesa nedideles tikimybes.
Kartais linksmu plauciu elektrikai vietoj rozetej nulinio laido prijungia
zemes laida. Viskas kaip ir veika, bet va gaunasi 100% nuotekis.

Pabandyk katila jungti i kita rozete. Jei vis dar ismusineja, slieku galima
butu ieskot katile.

O turbo katilo jungti i paprasta kamina su indeklu niekas nedraudzia.