Tema: Re: padekit apsispresti: zidinys ar krosnele
Autorius: KG
Data: 2010-11-12 09:47:22
Jeigu tai tik kaip papildomas šildymo šaltinis - aš tik už krosnelę
Pastatyti tiesiog elementariai paprasta ir ekonomiškai beveik dvigubai
pigiau už tokios pačios kokybės židinį
Jeigu naudoti kaip pagrindinį šildymo šaltinį - tai reikia spręst kiekvieną
atvejį atskirai. Kažkaip nesinori laikyti visada atidarytas duris į vonios
kambarį ir tualetą, ir kai yra antras aukštas - reikalingi ortakiai

Geriausias pasirinkimas Jotul, Scan Hwam, na ir kiti ne taip populiarūs
Lietuvoje skandinavų gamintojai
Dovre jau nėra taip gerai, nes jau belgų

Ir jeigu šiandien dar trūksta litų, tai geriau dar pataupyti ir palaukt
metus kitus, negu pirkt pigiau ir paskui gailėtis vos ne visą likusį
gyvenimą
Rimto gamintojo krosnelė naudojama ne pagrindiniam šildymui -  tarnaus visą
gyvenimą ir dar liks vaikams
Todėl ir dizainas turi būt toks, kad nepasentų po 10 metų
Aš manau kad ketinės (nesvarbu ar klasikinės ar šiuolaikiškos) dizaino
požiūriu  ilgaamžiškesnės nei plieninės

Ir krosnelės ar židinio reikalingumu abejoju, kai namas šildomas
radiatoriais iš malkinės atskiros katilinės - dviejose vietose kūrenti
užknisa
Turiu kelis kolegas kaip gyvus pavyzdžius. Nors aš visaip stengiausi
atkalbėti, kad į naujai statomą namą šildoma malkom iš katilinės, nestatytų
židinio. Siūliau krosnelę. Nepaklausė. Dabar židiniai tik kaip dekoras -
vasarą molis, žiemą molis. Vieno kolegos židinys ( nes su ortakiais ir
visais kitais "navarotais") ir Jotul I600 kapsule turbūt apie 15-20 tukst
litu atsėjo. Ir dabar stovi nenaudojamas. Kitas kažkos pigus prancūziškas be
jokių ortakių - pigus - bet irgi nenaudojams beveik

kg