Tema: Re: drenazo vamzdziai
Autorius: nexus
Data: 2009-03-19 14:56:32
manau pagal situacija reikia ziuret
gyvenu pirmus metus ir stebiu situacija savam sklype - vienam kampe kur
maziau pristumdyta zemiu laikosi vanduo, tai manau, kad dar kai kuria
vietas reiks pradrenuoti, o gal dakasiu zemiu papildomai ir issipres
taip problema nes dabar iduba, beje kol zemiu nebuvo vanduo toje voetoje
nesilaikydavo...
Aplink pamata del sventos ramybes kartu su lietaus nubegimu pasidariau