Tema: Re: drenazo vamzdziai
Autorius: Lokys
Data: 2009-03-19 11:19:12
as kazkada kai domejausi drenazu mane informavomo kad molingame grunte yra
labai smulkios daleles, kurios laikui begant prasiskverbia pro skaldos
smelio zvyro sluoksni ir vistiek uzkemsa vamzdzius su geotekstile. Vienu
zodziu kiek klausi visur skirtingai aiskina ir niekas konkreciai nepasako.
Mums kvartale perkelinejo drenaza, tai klojo 63 vamzdi su geotekstile ir
uzkase tuo paciu gruntu, tik  ant vamzdzio papyle juodzemio kuris buvo
nustumdytas kasant drenaza. Siuo metu drenazas veikia kuo puikiausiai, bega
beveik pilnu vamzdio skersmeniu. Plius dar kuo puikiausiai veikia ir  senas
keramikinis drenazas, nors ten nera jokios geotekstiles ir panas.