Tema: Re: naujos indaploviu technologijos
Autorius: solara
Data: 2010-11-09 11:20:34
geras, kaip tik man siemens krepšys patogus indams sudėti :)

pas anytą savaitgalį ir vienaip ir kitaip į Aeg bandžiau sudėlioti, mintyse
pagalvojau 'nu ir nesąmoningai padaryta'
gal čia nuo pripratimo priklauso.
ir šiaip neturiu jokių nusiskundimų, dirba tyliai, plauna puikiai, niekas
negenda, erzina tik kad nežinau kaip pypsėjimą išjungti kai baigia plauti.
šiąnakt vėl valandą 'koncertavo'

bet visumoje esu labai patenkinta. tiesa modelio neatsimenu, popierius
kažkur nukišau, pirkta prieš porą metų, ne pati pigiausia...