Tema: Re: naujos indaploviu technologijos
Autorius: Movila
Data: 2010-11-08 17:57:40
Jau pora metu du Whirlpool indaploviu modeliai yra lyderiai. Privalumas: 6
purkstuku sistemos, plovimo lygiagreciai vandeniu ir garais technnologija.
Whirlpool turi ir prastu indaploviu ir superiniu, kaip ir kiekvienas
gamintojas.
Nesu girdejusi geresniu atsiliepimu apie indaploves, kaip apie konkrecius
Whirlpool modelius. Ypatingai efektyvi garu programa- minkstinamas vanduo,
labai gerai isplaunami  indai- vienas pirkejas gyre man, kad net nuo kugelio
pridziuvusias lekstes isplauna puikiai be jokio isankstinio mirkymo.
Sanaudos siu indaploviu mazos, veikia tyliai. Daugiau info ,jei netingite,
galite cia paziureti:
http://www.youtube.com/user/WHVilnius#p/a/u/0/g0ra2mPqogw