Tema: Re: Koki malkini katila rinktis?
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-11-06 19:28:11
"aladinas" <ija@mail.com> wrote in message
news:ib3v3d$j2n$1@trimpas.omnitel.net...

> bandziau anglini.... kol isidega - geriau i kiema neit ir telefa issijungt
> kad kaimynai pretenziju nekeltu matais...
> paciam baisu darosi.

Siuo atveju tai negalioja, nes raskurke darai ant malku, ant malku ikaista
ir po to jau prasideda duju generacija, tai kai jau dega anglys jos dega
duju generaciniu rezimu, pradzioje katiliukas meta balta grazu dumeli, kuris
ikaitus visai praskista.

> nezinau kaip kitiems bet manes visai nedziugina perspektyva lakstyt i
> katiline kas 6 ar net 3 valandas.... nedziugina net kas 12. bet jei yra
> megeju - kodel gi ne...

nu siuo atveju reikia tada statyti akumuliacine talpa, viena karta per para
pakurei ir viskas. neisivaizduoju kas per troba turetu buti, kad 25kW
katilas turetu dirbti 24/7 max galingumu.

> gali but. + ale nedidelis

> pritariu.

> vo vo...

nu nzn ka reiskia tavo vovo, bet mano afigiena reiskia, kad kaina labai maza
vos 4,2kLt, kas manau DG katiliukui yra labai nedaug, ypac turint omeny, kad
"gerais laikais" toks katiliukas kainavo 7k....

> jei nepatogus privezimas (kas dazniausiai ir buna) prie talpos anglims tai
> arba vaiksciot pastoviai arba atsivezus tampyt viska kibirais i vieta.
> Galima pirkt maisais... ale brangiau, o ir maisai po to sunkiai
> panaudojami.

maisai bulvmes puikiai tinka :) o ismesti juos visada galima :) kaip malkas
tasaisi i katiline taip ir angli reikia patasyti, tik zenkliai maziau.

> ka tik gryzau is kaimo tai apziurejau pas kaimynus 2 svieziai pastatytas
> stropuvas, vienodas, 20KW "pazemintas". Abiem atvejais kviete zmones
> patarimo bo santechnikai su tokio tipo katilais totaliai gryba pjauna.
> Kiek su santechnikais bendrauju - neteko matyt ne vieno kas toki katila
> pazinotu ir gera zodi pasakytu. Isvada darau viena - atkatu negauna! Pats
> kurenu stropuva 6-a sezona. todel ir sneku bo jau galiu sakyt kad ta
> katiliuka kazkiek pazystu. Yra minusu, bet pliusai juos visus persveria
> gerokai.

as ir nesakau, kad stropuva blogai, ar kad atmos da best. kiekvienas turi
savu pliusu/minusu, tu sakai tau stropuva da best, as sakau, kad jeigu
pasauktu mane pirmykstis ugnies kurenimo instinktas rinkciausi atmos :)

o del atkatu tai kiekviena santechniko asmeninis reikalas, uosvis gauna
geras nuolaidas visoms prekems is salonu (kadangi daro gera apyvarta),
uzsideda sau truputuka, kad gautusi pigiau negu is salono, bet biskis
brangiau negu pats mokejo, ir jam gerai ir klientui, nes paprastas zmogus is
gatves negautu nuolaidu, kartais siekianciu 40%.... kodel stropuva tarp
santechniku nepopuliari nzn, su uosviu apie tai nesisnekejau :)