Tema: Re: Koki malkini katila rinktis?
Autorius: Nikonis
Data: 2010-10-31 23:22:40
turim atmosa jau turbut 3ias sezonas eina.
malku jam reikia sausu ~25%, (bet cia visiem duju generaciniam katilam).
zinoma yra daug tobulesniu katilu, su automatika kur matuoja dumuose co2
kiekius, turi dumu istraukimo ir oro padavimo ventiliatoriu, ventiliatoriai
su daznio keitikliais ir t.t. ir pan.... bet tokiu kaina kaip ~15k lt.

del katile palaikomos temperaturos tai ne siaip sau rekomenduoja 70-80
laipsniu, kaip jau kazkas minejo, del kondensato susidarymo, kai katilas
pasiekia 60 laipsniu degimo procesas pagereja, geriau is kuro isgarinama
dregme, geriau issiskiria lakiosios medziagos, sudega co2 ir t.t.

jeigu jau rinktis malka, manau vel pirkciau atmosa, jeigu yra pinigu ir nera
noro vaikscioti prie katilo, tai gal reiketu rinktis granules...