Tema: Re: ar kas nors sildosi nama nuo zidinio?
Autorius: tds
Data: 2010-11-04 13:19:42
pas mane namas (rastinis) sildomas zidiniu, t.y. kapsule ir po kambarius
isvedzioti ortakiai.. jau kaip ir rase, turi pastoviai kurenti, labai
uzkrauti negali, nes perkais turbina, kuri varineja karsta ora ortakiais,
tada smirdes dulkem ir plastmase :)) mazai uzmesi - neikais tiek, kad
isijungtu turbina :) bet treti metai - pliusu daugiau randam negu minusu..
truputi bedu buvo pernai, kai lauke -30 buvo, tai siek tiek truko silumos,
bet isgyvenom ;)