Tema: Re: ar kas nors sildosi nama nuo zidinio?
Autorius: Vytautas
Data: 2010-11-03 22:28:12
as sildau nesutvarkyta kapsule (ji tiesiog padeta ir i kamina nuvestas
dumtraukis) tai tam kambary kuriame stovi per karsta, salia esanciose
kambariuose salciau, beto labai issisloksniuoja oras - virsuje karsta, o
apacioje salciau. virsuje irgi gerokai silta.
reikia pastoviai kurenti. daug uzmesti negali, nes bus per karsta, o jei po
mazai mesti, reikia pastoviai tai daryti. man tai patinka, nors 3 metus taip
kurenu ir nesiskundziu. ilgiau nebuvus buna salta. nebent dar yra koks
dujinis, sk, geoterminis sildymas.
kad atsipirks tai nemanau, net ir gera kaina gavus malku.