Tema: Re: Saldiklis
Autorius: gintasma
Data: 2010-10-22 20:47:39
Labiau nuo virejo, nei nuo shaldiklio uzsaldymo greicio:) valanda cia,
valanda cia...
teiginys "svarbus parametras, nes maisto skonis/kokybe priklauso nuo
uzsaldymo greicio" labai panasiai man atrodo kaip audiofilu sugebejimas
itikint, kad ranku darbo aukso giju laidelis tarp CD ir stiprintuvo, kjuris
kainuoja kokius 2000 lt uz 1,5 metro, yra neisvengiamas pirkinys :)
 aisku kalba neina apie shaldyma savaite laiko kol supus :)

Kitas teiginys del A ir A++
Vat nusipirkai Liebderi uz 1300, o as nusipirkau tokio pat dydzio Beko uz
799, akcija topo centre buvo.
Skirtumas, apvalinkim yra 500 litu. Paziurim www.indeliai.lt, snoras uz
ilgalaikius kreditus duoda 5,5% siai dienai.
Skaiciuokim: =FV(5,5%;10;0;-500;1), gauname 854 Lt. taigi sutaupyta suma man
po 10 metu beveik atperka elektros sanaudu skirtuma, ir dar lieka tie patys
500 :) naujam shaldikliui.
Na, ish tikro tai ash taip negalvoju, i formule neitrauktas moralinis
dziaugsmas :) Tiesiog norejau parodyt, kad grynai finansines matematikos
poziuriu ne visada verta siekti aklai taupyti ziurint i daikto ar
eksploatacijos kaina. jei  kasdien ziureti teks i balta burzgianti daikta,
tai gal ir liebheris geriau, o jei kaip pas mane, rusy stoves, tai ir Beko
sueis:)

Na tiek fleimo:)
o del patogumo, nezinau ar deze patogu. Vat tas kazkoks Beko pas mane su
stalciais, tai ziauriai patogu, nereikia atsikasineti iki dugno, kai didele
ivairove maisto rusiu: uogos, grybai, darzoves, mesa, vis kitame stalciuje.