Tema: Re: Saldiklis
Autorius: bzik
Data: 2010-10-22 10:04:07
zmogui saldymo dezes reikia.
Turim liebher, kazkuri is mazesniu, A klases. Pirkom is nedidelio pasirinkimo (parduotuvese jo nebuvo, o e-shopai tik uzsieny) pagal mus tenkinancius poreikius. Be energijos sanaudu dar zvilgterciau i saldymo pajegumus, nes pvz. kai sudedi vienu kartu dideli kieki, tai pageidautina nelaukt poros dienu, kol susals. Pvz. kai pusparsi isimetam, tai pora dienu saldosi.