Tema: Re: Atsargiai: GU10 halogenai žudo
Autorius: trans
Data: 2010-10-21 20:00:34
aha man irgi idomu kad "zinovai" paburtu kokia ten ypatinga instaliacija.
Durnas budamas pries 10m i naujai atremontuotus koridorius susidejau
sviestuvus su tokiais halogenus. Beveik visos kiek perdege padare tai
sprogdamos ir sudauzydamos savo stiklinius gaubtus. Kai kur net keraminius
savo cokolius suskalde. Aisku sprogsavo ijungimo metu ir ismusdamos
automata. Idomu kodel tos 220V gaidiskos lemputes sprogsta o ne perdega kai
ateina laikas... Manyciau ten buvo BRILUX, o gal ir OSRAM kai imanoma rast
senukuose