Tema: Re: Atsargiai: GU10 halogenai žudo
Autorius: Sail
Data: 2010-10-21 15:45:00
Nu tai jau buvo tema.

Lempos mirties momentu del isgaravusio volframo kartais susidaro trumpas
jungimas, todel normaliose nekinietiskose kaitrinese lempose jau uz kolbos
ribu yra padaryta plonesnis laidelis, tipo lydusis saugiklis. Bet jis tik
siaip, kad ismusa automatus tai nieko blogo.

Kad kiti aparatai dvesia tuo paciu, tai cia keista zinoma. Pasiziurek ju
saugiklius, gal tiesiog perdege.