Tema: Re: Upsas 3 cirkuliaciniams siubliukams
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-10-21 22:25:24
Pradesiu nuo galo. Maitinant nuo modifikuoto sinuso siurblys garsiau dirbs, truputi
daugiau kais. Bet praktika rodo, kad dirba tie siurbliai pas zmones ir negenda. Zinoma
nesinusinis keitiklis yra pigesnis. Tik reiketu imti tokio galingumo, kad 3 siurbliai
sudarytu apie 70 procentu jo galios.
Pagal nuoroda visai geras daiktas turintis akumuliatoriaus krovima. Nelabai ka pigesnio ir
rasi. Tik is aprasymo nelabai aisku: turbut vistik reikes organizuoti siurblio veikima nuo
tinklo arba veikima nuo keitiklio per kontaktoriu su persijungianciais kontaktais. Ir tu
kontaktu turi buti butinai 2, kad komutuoti butinai abu siurblio laidus.
Manau, kad 600W galingumo keitikliui nebus problemu paleidineti 200W siurbliu apkrova. Jei
butu, galima butu pagalvoti apie keliu sekundziu paleidimo uzdelsikli, jie visai pigus.