Tema: Re: Upsas 3 cirkuliaciniams siubliukams
Autorius: siGis
Data: 2010-10-21 20:16:46

"Drambliukas" <nera@nera.lt> wrote in message
news:i9p2kb$ain$1@trimpas.omnitel.net...
> Su salyga, kad masininis akumas jau yra ir pakrovejas jam
> aipogi  -gautusi pigiau. Is
> lemonos isigyjame Sinusines itampos keitikli ~250W galingumo. Is elektros
> prekiu
> parduotuves kontaktoriu, kuri maitinsi is el.tinklo. Turi tureti du
> kontaktus: 1)
> susijungti kontaktai dingus itampai (NC - normaliai susijunge). Per juos
> pajungsi
> keitikli. 2)Persijungiantys kontaktai - per juos pajungsi siurbli is el
> tinklo arba is
> [...]

Siap tai reikia ne man. Bet man gali tekti padaryti. Kaip sujungti tai
sumastysiu. Klausimas kaip nupirkti tinkama daigta. Su upsais reikalu
neturejau tai nelabai isvaizduoju kokie jo parametrai galetu uztikriniti
maitinima 200W apkrovai. Zmogus sake kad akumuliatoriu turi. Galimas
variantas ir su itampos keitikliu tik prie jo dar reikalingas akumuliatoriu
krovimo palaikymas ir automatinis perjungimas. Turiu toki sugedusi, buvusi
rimta daigta Vaeco gamybos. Jame yra viskas. Dabar nusiziurejau
http://www.evita.lt/det-17947-product.html. Tik neaisku ar jame yra
perjungimas ir kaip organizuotas akumuliatoriaus krovimas. Na ir apie ta
Modified sine wave. Siurbliui tai neturetu kenkti?