Tema: Re: cirkaliacinis siurblys
Autorius: Night
Data: 2010-10-21 13:04:43
Ne - mano dujinis, Viessman, jau 2 metai dirba pagal lauka. Kreives parinktos detaliu stebejimu deka :)
Tai padariau kazka panasaus - mano atveju, i radiatrorius +35, kas 10 laipsniu krentant lauke - 10
laipsniu didinam, kas atitinka 1.2 kreive, i grindis - +30, didinam po 7 laipsnius, kas atitinka 0.8 kreive.
Atskatiso taskas - lauko temperatura +10 laipsniu.