Tema: Re: cirkaliacinis siurblys
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2010-10-21 09:47:49
o man idomu apskritai kas nors gali pasakyti kiek ir kokio galingumo
cirkuliaciniu siurbliu reikia?
ar yra kazkokios formules, na kad yra tai tikrai, bet turiu omeny paprastos
ir lengvai suprantamos? kaip paskaiciuoti kokio siurblio reikes ant mazojo
rato, kokio ant dydziojo, arba jeigu su ketursaku tai kokio to vienintelio
reikes, kad ir namuose silta butu ir katilas neatsaltu... na manau klausima
supratote :)