Tema: Re: 'turtingas' santechnikos salonas
Autorius: Movila
Data: 2010-10-20 19:12:05
Geriausios akmens plautuves Blanco- grynai vokieciu gamybos, jos vieninteles
nebijo duzio. Pati turiu Franke, kai pamusiau mesa ant padeklo (aisku,
lentele medine buvo padeta), padeklas iskilo. O Blanco patikrintos
plautuves, kiek kas dauze, nesudauze (-:
Ar gali Senukai tureti kokybisku prekiu savo asortimente? Ivertinus
antkainius galima tik isisvaizduoti, kokia tikra prekes verte.