Tema: Re: 'turtingas' santechnikos salonas
Autorius: eimaz
Data: 2010-10-20 11:59:40
viska radau Ukmerges g. celsyje.
ravak'as tikrai turi gerus ir spalvotus katalogus. o kampine vonia tai ir
celsyje radau kuri man patiko, jei vietoje neturi Ravak produkcija pristato
per pora dienu.
maisytuvai ir kranai tai kainos ir kokybes vidurys hansgrohe, kai kurias
serijas tai ir isvis pigiai gali nusipirkt, jei tik dizainas patiks. irgi
celsyje pirkau.
pakabinamus tulikus rinkausi is Duravit ir Jika (patiko vienas modelis, tik
dabar nepamenu pavadinimo), tai pasirinkau Jika vien del kainos. o dizainas
labai panasus i mineto Duravit.
virtuves maisytuvu serija celsyje irgi nemaza yra. as pasirinkau standartini
smelio spalvos Franke. atspalviu turi jie irgi daug.
kriaukles jau gaminausi, nes ir pacius baldus gaminausi pagal vonios
kambarius. bet jei tiks standartines, tai Raguvos Baldai lyg ir neblogas
naudoja, tiksliai nepamenu pavadinimo, bet Celsyje irgi ju yra.
nuolaidas gavau nuo 22 iki 30%.