Tema: Re: siena 2
Autorius: bzik
Data: 2010-10-20 13:28:44
jei kitose buto vietose niekas nevyksta, o tik zidinio kamino zonoje, vadinasi konstrukciju dregme cia nekalta.
As lukterciau kol bus akivaizdus pazeidimas ir kviesciausi draudima, t.y. tu nesipyksti, is jo nieko nereikalauji. Kadangi yra tavo apdraustos konstrukcijos pazeidimai, tu kreipiesi atlyginimo. Kai atvyks apziuret, pasakai, kad apacioje zidinys ir galbut tai susije su jo naudojimu. Uzsimeni ir apie galima priesgaisriniu taisykliu pazeidima.